Adsense

2 Şubat 2014 Pazar

ne dervişim ne prim ilahi sözleri dinle 2014





Ne dervişim, ne pirim, ne erim, ne veliyim
Kapısında kıtmirim vallahi Muhammed 'in
Kapısında kıtmirim billahi CanAhmed'in

Onun kıtmiri oldum, devleti O'nda buldum
Hakk didarını gördüm, vechinde Muhammed 'in
Hakk didarını gördüm, vechinde CanAhmed'in

Kıtmiri olmak bence, Şahlıktan daha yüce
Beklerim gündüz gece, yolunu Muhammed 'in
Beklerim gündüz gece, yolunu CanAhmed'in

Bassın geçsin üstümden, can fedadır dostuma
Berat verdi destime, kuluyum ben Allah´ın
Berat verdi destime, kuluyum ben Allah´ın

Baksa bir kez yüzüme, nur dolardı özüme
Sürme çektim gözüme, tozunu Muhammed 'in
Sürme çektim gözüme, tozunu CanAhmed´in

Layık mı böyle demek, kıtmir olup beklemek
Cebrail gibi melek, emrinde Muhammedin 
Cebrail gibi melek, emrinde CanAhmed'in

Cebrail kanat serdi, bassın diye yol verdi
Gök ehli selam durdu, önünde Muhammed 'in
Gök ehli selam durdu, önünde CanAhmed'in

Arş-ı Rahman müştehir, kademiyle müftehir
Aşki lütfa müntazır, ümmeti Muhammedin
Aşki lütfa müntazır, ümmeti CanAhmed'in

0 yorum:

Yorum Gönder

Adsense