Adsense

2 Şubat 2014 Pazar

mustafa dursun menzil köyünde ilahisi sözleri dinle






Bir Sevda Seli Var Menzil Köyünde
 Kalpler Köpürmüş Allah Yolunda
 Ne Seyyidler Gördüm Bu Zirvelerde
 Durupta Kavruldum Menzil Köyünde
 Dağlar Taşlar Sevdasından Kavruldu
 Seher Vakti Gül Kokusu Savruldu
 Gözler Nereye Baksa Şeyhini Görür
 Ne Feyizler Aldım Menzil Köyünde
 Bir Dergah İçinde Sayısız İnsan
 Ne Yüzleri Benzer Nede Bir Lisan
 Olmuşlar Tek Yürek Tek Bedende Can
 Ne Sofiler Gördüm Menzil Köyünde
 Dağlar Taşlar Sevdasından Kavruldu
 Seher Vakti Gül Kokusu Savruldu
 Gözler Nereye Baksa Şeyhini Görür
 Ne Feyizler Aldım Menzil Köyünde
 Kalplerde Yanıyor Hal İle Duman
 Dillerdemidir Sorun Dostlar Kan Ağlar
 Cehennem Söndürür Böyle Bir İman
 Aşk Ne İmiş Gördüm Menzil Köyünde
 Dağlar Taşlar Sevdasından Kavruldu
 Seher Vakti Gül Kokusu Savruldu
 Gözler Nereye Baksa Şeyhini Görür
 Ne Feyizler Aldım Menzil Köyünde
 Biri Baharında Görmemiş Yazı
 Kiminin Sultana Geçiyor Nazı
 Kızılırmaklarda Sağlar Kalbi Nazı
 Ağlayarak Geldim Menzil Köyünde
 Dağlar Taşlar Sevdasından Kavruldu
 Seher Vakti Gül Kokusu Savruldu
 Gözler Nereye Baksa Şeyhini Görür
 Ne Feyizler Aldım Menzil Köyünde
 Aşkın Dergahında Sıcak Çorbalar
 Diye Şifa Bulur Nice Hastalar
 Gelin Bu Menzile Görün Neler Var
 Şifa Bulup Geldim Menzil Köyünde
 Dağlar Taşlar Sevdasından Kavruldu
 Seher Vakti Gül Kokusu Savruldu
 Gözler Nereye Baksa Şeyhini Görür
 Ne Feyizler Aldım Menzil Köyünde

0 yorum:

Yorum Gönder

Adsense